Få varene levert slik du vil

Varer du kjøper på nett kan leveres til deg på tre ulike måter:

  • Få varen levert - hjemlevering
    Vi samarbeider med PostNord og de leverer varene til deg om du ønsker å få varene levert til en gitt adresse. Du velger selv adresse for levering og varene leveres på bakkeplan der det er hensiktsmessig. PostNord vil ta kontakt med deg for å avtale levering. Foreløpig tilbyr vi ikke innbæring. 
    Du mottar også et sporingsnummer og kan spore pakken på www.postnord.no
    Kostnadene for levering varierer avhengig av hvor tung og stor varene er og hvor i Norge varene skal. Prisen for levering vises på utsjekk siden der du velger leveringsmetode.

  • Hent varene på nærmeste butikk med Post i butikk utlevering
    Dersom pakken veier under 35 kg vil du få mulighet til å hente pakken på et sted nær deg. Velg det alternativet som passer deg best ved å velge mellom en av PostNord sine Post i Butikk alternativer. Prisen for levering varierer avhengig av hvor tung pakken er og hvor i Norge pakken skal. Prisen for levering vises på utsjekk siden der du velger leveringsmetode.

        Du vil bli varslet om at pakken er ankommet via SMS og e-post. Pakken må hentes innen 14 dager. Dersom                  pakken ikke hentes innen gitt dato vil den uavhentede pakken bli returnert til Flisekompaniet. Uavhentede                    pakker faktureres med faktisk portokostnad to veier, samt 300kr i gebyr per uavhentet pakke for våre                          håndteringskostnader forbundet med forsendelsen.

  • NB! Vær oppmerksom på at noen produkter er lette selv om de har store mål. Produkter med store dimensjoner (over 90 cm) kan ikke sendes som postpakke.
  • Vi fraråder å bestille knusbare produkter, som for eksempel speil med postpakke grunnet stor risiko for skade under transport.

    PostNord MyPack Collect.jpg
    Slik ser det ut når du får opp valget Hent varene i Post i Butikk

  • Hente selv hos Flisekompaniet
    Du kan velge å hente det du kjøper i en av våre butikker. For henting i butikkene Mo i Rana, Sortland,  Tromsø og Alta tilkommer det fraktkostnader. For henting i våre andre butikker tilkommer ingen fraktkostnader til deg. Butikken varsler deg når pakken er ankommet og klar for henting.

Husk at fliser og naturstein veier mye, ca. 20 kg for en kvadratmeter. Det betyr at det fort kan bli tung dersom du bestiller mange kvadratmeter. Sørg for at bilen og eller tilhengeren tåler å frakte alle varene. Har du bestilt mye tunge varer anbefaler vi at du får varene levert. 

Bilderesultat for postnord

Vi samarbeider med PostNord om levering av varer hjem til deg.

Fliseprøver

Bestiller du prøver av en eller flere fliser vil dette sendes per post og leveres i postkassen til deg, forutsatt at prøvene går inn i en konvolutt og veier under 2 kg. Max antall fliseprøver per kunde er 5 stk. Prøvene er en bit av flisen slik at du får sett farge og flisens overflate. Bestiller du prøver sammen andre varer sendes alt samlet.

Levering til Svalbard eller Jan Mayen 

Vi leverer varer til Svalbard og Jan Mayen. For kunder som får varene levert til Svalbard eller Jan Mayen vil merverdiavgiften tilbakeføres på Visa eller MasterCard som ble benyttet ved kjøp eller faktura avkortes med samme beløp.

Skader eller mangler

Vær oppmerksom på at du er ansvarlig for å undersøke nøye at varene du mottar ikke har vært utsatt for skade under transport, ved mottak av varer. Dersom varene er skadet, har feil eller mangler når du mottar dem, beklager vi selvfølgelig dette og vil kostnadsfritt sørge for å rette på dette. Vi ber deg kontakte vårt kundesenter så raskt som mulig for å melde fra om skaden og avtale neste steg.

Flisekompaniet skal informeres om skader senest 2 dager etter varen er mottatt. Har skaden oppstått under transport skal transportør informeres umiddelbart og skademelding skal fylles ut på stedet. Skaden skal dokumenteres med bilder.