Rått og raffinert

I en travel hverdag bør baderommet være fristedet som gir deg etterlengtet timeout. Da Thea Næss flyttet inn i sin nye leilighet kunne badet derimot fort ha blitt det største energisluket.

Rått og raffinert

Thea Therese Vingmark Næss og samboeren Christian var fornøyd med leiligheten de hadde kjøpt i Oslo. Den var ikke stor, bare 38 kvadratmeter, men romløsningen var bra. Men kort tid etter innflytning oppdaget samboerparet at badet var fullt av mugg.

Etter en lang prosess med advokathjelp og eierskifterettsak pusset samboerne opp badet og er nå strålende fornøyd.

– Samarbeidet med Flisekompaniet har vært gull verdt for oss. På den måten har vi kun trengt å forholde oss til ett firma, forteller Thea.

– Da vi kjøpte leiligheten var badet fremhevet som nyoppusset og delikat. Sånn var det altså ikke, og innredningen var heller ikke en jeg ville valgt selv, fortsetter hun.

Under oppussingen valgte paret marmorfliser i ulik størrelse på de forskjellige flatene i baderommet. Thea er også veldig fornøyd med den gråsteinvasken de fant.

Godt samarbeid

Det var byggmester Vidar Strømdahl fra Strømdahl AS som hjalp Thea og Christian til å komme i kontakt med Flisekompaniet.

– Vi bruker Flisekompaniet som totalleverandør når vi renoverer hus og leiligheter. Det er en fordel for meg som byggmester og for kundene. Det blir færre personer å forholde seg til, og ting flyter bedre i en renoveringsprosess, sier han.

Etter eierskifterettsaken ble Thea og Christian tilbudt en veldig lav sum i erstatning. Strømdahl skrev en ny rapport om det gamle badet, som førte til at samboerparet fikk mer i erstatning.

Fantastisk service

– Jeg har en hektisk hverdag med studier, jobbing og mye trening. Da er det utrolig deilig å faktisk trives så godt på badet, et rom jeg bruker mye i løpet av dagen, smiler Thea fornøyd.

Hun forteller at de fikk fantastisk service fra Flisekompaniet.

– Jeg og mannen min er nok ikke de enkleste kundene de har møtt. Vi ombestemte oss med hensyn til interiøret flere ganger underveis fordi det var så mye fint å velge i. Men de var like blide og serviceinnstilte, avslutter Thea Næss.